söndag 10 maj 2009

Möte med storebrors bästa vänner!!


Jag går dit dem stora grabbarna går...

Zinus va en kul typ å busa upp!!

Oj oj vad dagarna går fort...
Igår åkte matte Lena på jaktprov i nkl å tittade, hon behövde uppdatera sig vad som gäller sa hon, inför min framtid då kan man ana...
Iallafall var det 2 flattar som tog 1:a pris från Sambos kennel!!

På em kom Tina med sina 2 golden Wilde, 12 år och Zinus 2.5 år. Wilde har jag respekt för men Zinus var en kul typ!! Vi busade i flera timmar medans mattarna å Tina drack vin å åt mat... Detta innebar att jag till mattarnas stora glädje sov till 06.10 i morse.. Man blir ju trött av lek ju..

Idag tränar jag visst på att vara i valphagen medans mattarna gör fint i trädgården, det går bra för jag gillar ju att sova ute i gräset!
Sen är jag lovad promenad på nyt ställe-spännande!!
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar