söndag 31 maj 2009

Valpledigheten slut.. :-(

Jaha så var hela valp (och nästan hela semestern)ledigheten slut... En hel månad går fort, nu tar frun vid och är hemma med Zingel hela juni, å jag får gå till jobbet igen... Å naturligtvis är det högsommarvärme då jag ska jobba å lilla frun vara ledig...
Men i juli och ev. augusti arbetar jag halvtid igen å då ska det väl vara badväder för mig å hundarna hoppas jag...
Den mesta tiden denna underbart soliga helg har gått åt till att plugga inför tentan på onsdag, men jag har gröt i hjärnan å Zingel äter mest mossa under tiden jag försöker plugga i solen..

Nåväl det har varit 4 underbara veckor med den lättsammaste lilla A-valpsvalpen jag nånsin haft!!!

Åter till tentan...

5 kommentarer:

  1. Javisst går dagarna snabbt!! Tänk vilka underbara hundar vi fått... Vi ska bara få bort det här med att skälla på nätterna, sen är hon perfekt! ;) De verkar vara ganska lika i sättet ändå av vad jag ser att du skriver. Hoppas vi kan ses i sommar! Mossa verkar vara en höjdare för båda syskonen, undrar varför?

    SvaraRadera
  2. Kul att läsa om er och lilla Zingel.
    Glada hälsningar Petra

    SvaraRadera
  3. Halloj!
    Nu har jag minsann hittat er ute i cyberrymden. Träff på riktigt snart?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Roligt läsa om Zingel och Sambo, ja, Lena när man har trevligt går dagarna fort. Vi hörs.
    Kram Birgitta & Noel

    SvaraRadera
  5. Hejsan!
    Synd att ledigheten är slut för nu är Zingel som mysigast eller hur.
    Kram Birgitta & Noel

    SvaraRadera